Studies - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu Studies - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu

Studies

Blijf op de hoogte en volg Petra

31 Mei 2018 | Zuid-Korea, Seoel

Alweer bijna een week in Korea. Studie gaat snel. Het is in makkelijk en moeilijk tegelijk. Dit komt vooral omdat de zinnen omgekeerd worden en ze hier geen tussen woorden gebruiken. Je zou denken dat dit het makkelijker maakt maar ik vindt van niet. Gelukkig gaat in het Engels denken als vanzelf een hoef ik daar geen moeite voor te doen :).
Ik moet wel bekennen dat studeren vermoeiender is dan ik had verwacht maar het is wel leuk.
Al verschillende andere studenten leren kennen maar nog niet veel anders gedaan. Dat wordt dit weekend. Weet nog niet precies wat maar dat laat ik wel weten na het weekend.

Het weer is goed te doen, niet te heet en niet te koud. Wel benauwd in de metro, maar dat is maar 11 minuten heen en terug.

Groetjes Petra