Studies - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu Studies - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu

Studies

Blijf op de hoogte en volg Petra

31 Mei 2018 | Zuid-Korea, Seoel

Alweer bijna een week in Korea. Studie gaat snel. Het is in makkelijk en moeilijk tegelijk. Dit komt vooral omdat de zinnen omgekeerd worden en ze hier geen tussen woorden gebruiken. Je zou denken dat dit het makkelijker maakt maar ik vindt van niet. Gelukkig gaat in het Engels denken als vanzelf een hoef ik daar geen moeite voor te doen :).
Ik moet wel bekennen dat studeren vermoeiender is dan ik had verwacht maar het is wel leuk.
Al verschillende andere studenten leren kennen maar nog niet veel anders gedaan. Dat wordt dit weekend. Weet nog niet precies wat maar dat laat ik wel weten na het weekend.

Het weer is goed te doen, niet te heet en niet te koud. Wel benauwd in de metro, maar dat is maar 11 minuten heen en terug.

Groetjes Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Petra

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 50547

Voorgaande reizen:

25 Mei 2018 - 17 Juni 2018

Seoul Zuid-Korea

24 Februari 2008 - 12 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: