Nog maar 1 week te gaan :( - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu Nog maar 1 week te gaan :( - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 week te gaan :(

Blijf op de hoogte en volg Petra

10 Juni 2018 | Zuid-Korea, Seoel

안녕 모두! Hallo allemaal,

Ja, ja, alweer een week voorbij! De tijd vliegt als je het naar je zin hebt.
Gisten met een klasgenoot naar Gyeongbokgung Palace geweest. Het begon met de metro de verkeerde kant op maar we zijn er uiteindelijk wel aan gekomen. Voor +/- €3,00 en paleis bekijken is geen geld. Al moet ik bekennen dat de meeste gebouwen wel op elkaar lijken. Dus aan het einde bedacht ik me, een gebouw gezien, ze allemaal gezien :).
Op het moment dat we alles gezien hadden zijn we blijven hangen bij de souvenir winkel, dit was een goed idee want we hebben een authentiek concert mogen horen/zien. Weet niet zeker of ik video's kan toevoegen, zo ja, dan kan je een gedeelte van het concert daar vinden :).
Deze week geleerd om de tijd aan te geven en te tellen. Zo weet ik nu te vertrellen in welk jaar ik geboren ben een hoe ik mijn geboorte datum kan zeggen. Heb blijft heel wat nadenk werk maar dat moet vanzelf makkelijker worden. Ondertussen ook verschillende oefen apps van mede studenten overgenomen om mijn woord kennis e.d. te vergroten.
Volgens mij heb ik morgen een test maar ik weet niet hoe dat gaat uitpakken :).
Tot volgende week, dan ben ik weer terug in NL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Seoel

Petra

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1264
Totaal aantal bezoekers 50543

Voorgaande reizen:

25 Mei 2018 - 17 Juni 2018

Seoul Zuid-Korea

24 Februari 2008 - 12 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: