In South-Korea - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu In South-Korea - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Petra Schuhmacher - WaarBenJij.nu

In South-Korea

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Mei 2018 | Zuid-Korea, Seoel

Ik ben veilig aangekomen op de plaats van bestemming. Gisten al mijn eerste ervaring gehad met de Koreaanse keuken. Was goed te eten. Zit vlak bij een toeristische plekje namelijk Lotte World. Hier is van alles te beleven en te doen.
Het gezin waar ik verblijf bestaat uit een echtpaar van in de 50. Ze zijn erg aardig, kunnen weinig Engels maar gelukkig hebben we internet en vertaal apps ;).
Morgen begint de taal cursus, ben heel benieuwd hoe dat gaat worden.
Heb als souvenir stroopwafels in blik en klompjes aan een sleutel hanger meegenomen. De klompjes hangen al aan de muur.

• 28 Mei 2018 - 09:05

Sabine Vanden Balck:

Wat een mooie uitdaging ! Zuid-Koreaans leren .... super! En genieten van het echte leven bij een gastgezin. Ik wens je alvast een prettig verblijf en hou ons lekker op de hoogte,
    groetjes Sabine

• 31 Mei 2018 - 06:41

Sam:

Wat een leuke en unieke ervaring.
    Gelukkig maakt de technologie de taal barrière een stuk makkelijker.
    Veel plezier bij de taalcursus.

• 01 Juni 2018 - 17:53

Eladia:

Hoi Petra ,heel veel plezier daar. Je komt wel terug hoor

• 03 Juni 2018 - 11:32

Nannie:

Wat een mooie ervaring. Geniet ervan!